Zapraszam wszystkich uczniów klas 4-8 do udziału w Ogólnopolskim Konkursie Multimedialnym "Reklama mojej szkoły". Prace należy zgłaszać najpóźniej do 20.02.2024r. do opiekuna projektu, pani Anny Wysoczan (sala C-14).
Ogólne cele i zasady konkursu przedstawiam poniżej, a szczegółowy regulamin znajduje się w załączniku.
Cele konkursu:
- promowanie talentów młodzieży;
- aktywizacja twórcza uczniów;
- zachęcenie uczniów do konstruktywnego wykorzystania nowych urządzeń multimedialnych, do poszerzania wiedzy i umiejętności z zakresu technologii informacyjnej;
- rozbudzenie poczucia przynależności do danej społeczności szkolnej i dumy z tego powodu;
- promocja szkoły.
Zasady uczestnictwa w konkursie:
- Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest przygotowanie krótkiego (maksymalnie 60 sekund) filmu będącego reklamą swojej szkoły.
- Jest jedna wspólna kategoria wiekowa: klasy 4 - 8.
- Na konkurs należy przekazywać filmy wykonane indywidualnie lub zespołowo (zespoły max. 2-osobowe). Aktorów w filmie może być więcej, ale autor jest jeden lub maksymalnie dwóch.
- Dozwolona jest dowolna technika wykonania filmu przy użyciu dowolnego urządzenia multimedialnego, np. telefon komórkowy, aparat fotograficzny, kamera.
- Plik video można zapisać w formacie mp4, avi, wmv, mov lub innym.
- Nazwa pliku to "Nazwaszkoły_numerszkoły_Imięnazwiskoucznia".
Pracę konkursową należy dostarczyć do 20.02.2024r. na płycie CD lub pendrive do pani Anny Wysoczan - opiekuna projektu.
Najciekawsze prace konkursowe (maksymalnie 3) zostanę zgłoszone do Ogólnopolskiego Konkursu Multimedialnego.